RTC

by RTC

/
1.
2.
02:21
3.
4.
5.
6.
7.
8.
02:54
9.
10.
11.
12.
02:16
13.
14.
15.
16.

about

RTC: Rein The Conducta

credits

released February 24, 2016

tags

license

all rights reserved

feeds

feeds for this album, this artist

about

Western Goodz California

contact / help

Contact Western Goodz

Track Name: Rein-Deranger
Uh yeah Manila! Manila!

Who the one they gave the beat to
Get out the way and let a dude do what he do
You got me fooled but I see thru
Get on the floor and bust a move for the people

I'm from a madd city too
but not the same one as Kendrick's
R.I.P. Jimi Hendrix
The more I smoke the more I flow like penmanship
Raider of the lost ark
I wanna relax I'm begging for silence
Instead they wanna scream at ya dog
Not relying on crutches or handouts
The cops came and you ran like ya damn mouth
Got some unfinished business, Erick Sermon
Talk shit back it up, Richard Sherman

Phonetics in the place
Hold up wait a minute
S-E-P RTC back up in it
Ya'll thought we'd fall but we didn't
Track Name: South Side (ft. kiLLaH K)
(First Verse: Rein-D)
Rein- D from the West baby that's the click Sep rock on the beat homie that's a hit kOsTyLe in the Ville cousin pass the spliff the way I kick a rhyme pimpin that's legit from the womb to the tomb these mics I rip have you ever heard a rapper this passionate put the rock in my hand I shoot accurate best believe what I spit is immaculate c'mon twerk something girl put ya back in it Western Goodz bring the sound nothing in between we got the treats for these tricks like it's Halloween don't follow no trends you should follow me be a witness to a moment that's rarely seen we on our way to the top the American Dream pop a thizzle motherfuxka po up that lean be a hustler in the struggle and stack that green that cake those papes don't hate get C.R.E.A.M. like Sep Rock say Rein-D....ha nah I'm just bullshittin this is an anthem.... Vacaville stand up let's go!

(Second Verse: kOsTyLe)
Well they call me Killah K I'm representin the Yay raised in Santa Clara next to San Jose I was born in Burlingame next to Milbrae Daly City, San Bruno that's the SF Bay - then take it over the bridge to the O-A-K it's the City of Dope that's where the Raiders play the home of Too $hort and of course the A's yes this is the Bay we do it our way Richmond and Vallejo and the V-A-C-A come visit today and i'll hook you up 3 for 15 we got the greenest bud the slumps in the trunk the scrapers is major out on the West Coast we boast the most flavor...Yeeee!